Jag ÄR en kombo

Tro inte att jag har glömt vad jag lovade. Jag gör aldrig sådant. Jag håller allt, det är jag som håller i allt. Och visst! Visst kunde man kombinera min vackra naivitet med ansvar! Dagen började med en promenad med en stelfrusen Erik som sällskap. Vi gick mot svampen, satte oss ner och tog en god kall öl och kände oss fruktansvärt taggade. Efter denna öl träffade jag mina underbara nya vänner Elin och Chloe för en fika och jävligt mycket prat. De är bra dessa två, de är framåt och tar för sig. De nöjer sig inte med hälften av vad en annan skulle göra, det är en underbar egenskap; att aldrig vara nöjd utan att sikta. Elin gav mig en försenad julklapp från L' occitane som doftade underbart och Chloe klagade som vanligt på chefen på Zara samtidigt som hon pratade pluttigt med hennes pojkvän. Tydligen kan vara vara glad, fri och härlig i ett förhållande. Jag är glad över att få se sådant, det gör mig lugn och vis.

För att komma till sak; jag kom efter Tures hem, åt köttbullar med knäckebröd på (?). Det är sant. Och sökte en, två  och tre jobb! Hah! Där fick du din jävla latgalning som bor inom mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback