Jag har blivit upplyst

Jag har ätit världens godaste frukost. Nu är jag nöjd, inte halvnöjd utan helnöjd. Jag har sovit så förbannat gott att jag trodde att jag drömde. Förresten drömde jag också, en hel del för en gångs skull, om män. Nu ska jag och mami ut och kolla på tapeter, det ska bli en förändring som är stabil.

Har ni förresten känt så någon gång att huvudet är helt tomt och öppet för allt man kommer på när det väl är tomt? Att man hittar en lösning till allt, förstår sig på varför och känner sig så satans upplyst att man funderar på att bli religiös? Jag hade en sådan natt, jag kom på svaret till så många frågor, en underbar känsla. Det känns magiskt när sådant händer. Med tanke på alla mina hundra frågor och vägen till att förstå sig på varför man beter sig på ett visst sätt är det så skönt när jag får mina knäppa stunder då jag kan svara på allt. Jag skrev ned det med allt annat smart som rusar förbi mig. Idag känns det för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback