Rapportera ska man tydligen göra

It's someone else who should be pulling my hair..

Vilken för jävla seg dag. Jag har kikat ut en gång, det gav mig absolut ingenting. Istället sitter jag inne och suktar efter onyttigheter och nyttigheter. Funderar starkt på att synda idag. Är ni med på det? Jag har också fixat ett grymt program till min lilla dator som jag leker med, för snart blir det idémöte och då ska saker och ting styras.

Helgen har varit suverän, bra. Vinkväll hos Elin med världens smarrigaste chokladbollar och tugg. Utgång med min partyprinsessa Terron till piratstället fullt med alldeles för jobbiga män med skägg och sug i blickarna. Kvällar som alltid slutar i: "Nej tack", "nja nää", "nej det är bra för mig tack". "Jaså"? "Åhh, tack vad snällt". "Nej tack". "Och nej, jag är upptagen". "Hmm, nej jag är lesbisk". "Tack men nej tack jag vill inte vakna bredvid dig imorgon och låtsas att du är underbar så nej". "Dryg? Jo tack, jag kan bli dryg ja".. "Nej, ingen vill föda dina barn". Stackare. För övrigt en toppkväll, idag är jag hes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback