Sanning med en sax

En sanning:

Jag har varit avundsjuk på sisådär fyra personer i hela mitt liv. När jag var fem år gammal var jag avundsjuk på Julia på dagis med världens längsta lockigaste hår. Jag grävde fram en sax, tvingade henne att leka frisörsalong med mig och min kompanjon och klippte av henne allt det där långa håret och gömde det i en blomkruka. Julia tvingades gå med peruk i ett år tills håret blev några centimeter långt och hon inte längre såg ut som en cancerpatient. Vi blev aldrig vänner igen efter det.

Kommentarer
Postat av: Coalan

Din onda unge!

2009-01-06 @ 21:47:02
Postat av: Terron

Haha det där är flickan som jag blev vän med. :)

2009-01-07 @ 12:04:33
Postat av: Qarro

Haha! Jag ser din blick/min när det sker;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback