Tårta smakar ljuvligt när hungern sätter in, nyttigt också

Jag överlevde dagen. Jag fick tillochmed prinsesstårta med mig hem.. Jag har syndat och tagit mig en bit. Och varmkorv, jag blir glad av varmkorv. Det påminner mig om barndomen; sälen, skridskoåkning och nattgrillning. Tur att man håller igång antar jag, annars skulle ni rynka näsan åt mig era rackare. Jag var och stuffade igår, det tog på! Med tanke på min skadeglädje så var det riktigt jävla tufft. Fem stycken mongoloider skulle in på samma pass. Jag vet, man får inte skratta åt handikappade men det är förbannat svårt. Speciellt när de bara rullar runt som små degklumpar och försöker koordinera armar med ben. En underbar syn som fick mig att må lite lite bättre. En skam att det behövs utvecklingsstörda för att få skratta lite. Nästa gång blir det ett mer avancerat pass, då slipper jag ångesten efteråt. Nu sitter jag och inväntar Elin, jag har lyckats locka Östermalmsdamen till Vasastan för omväxlings skull! Vi ska sätta oss ner på ett tehus beläget på Rörstrandsgatan, trots att jag avskyr te. Måtte de ha svinstarkt kaffe...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback