Vinglaset, tuggummit och tändaren som inte var med

Jag sitter hemma med sjuklingar, själv mår jag suveränt efter en underbar natt! Ljuvligt sällskap, grym musik och toppstämning. I like. Runt fem insåg jag att jag faktiskt skulle äta något, och mjölken kallade på mig. Jag gjorde något mycket dumt som jag fick sona för senare; jag åt en kvarglömd pizzabit och tyckte att det smakade ljuvligt. Tills jag fick syn på.. Ett svart hårstrå inrullat i skinkan! Aldrig mer att jag slänger i mig någon pizza igen, nej nej nej. Det var förbannat äckligt. Jag funderar på att skicka ett hotbrev till pizzerian, på riktigt.

Bilder kommer senare om ni har tur. Adieu!


Kommentarer
Postat av: Terron

I feel lucky.

2009-01-18 @ 19:03:36
Postat av: Lina

Du borde känna dig lyckligt lottad. Aldrig mer pizza! Uuuuh.

2009-01-20 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback