Bara jag

Så meningslöst allt kan tyckas vara egentligen; Relationer, jobb, framtid, det förflutna, vänner och ovänner. Så meningslöst när man sätter in det i ett större perspektiv? Små små meningösa händelser som får liv när man föder känslan. Som verkar tycka att det är okej, när det egentligen finns så mycket viktigare saker. Den här vardagen, det här vädret. Min vardag. Min vardag som i stort sätt är ganska meningslös om någon annan får säga sitt. Min vardag som jag försöker fylla med små magiska stunder. Stunder av skratt, nöjen, viktiga människor som betyder något, roliga saker och kreativa tankar. En vardag som för någon annan må vara totalt värdelös. För jag jobbar inte massa, jag sliter inte ut mig, jag försöker bara få ut det mesta av allt. Och det bästa. Om det nu är att sitta med en kopp kaffe i fönstret tre timmar i sträck och inte besvara samtal, om det är att omge mig med mina närmsta och dansa tills fötterna värker eller om det är att sova till klockan 13 en tisdag och vara uppe tills solen går upp samma kväll. Det bryr jag mig inte om. Det kanske inte spelar någon roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback