En fri dag

Ut någon? Nej? Nej. Blev plåtningen inställd? Ja. Det blev den. Vädret avskyr mig. Det gör inte bara det är vackert på onsdag. Annars kommer jag köra omvänd regndans och muttra surt hela dagen. Har en helt ledig dag nu. Gick upp alldeles för sent, men satan vad skönt det var att snooza. Kul är att det står "Snopz" istället för "Snooze" på min mobil. Varför vet jag inte, men kul är det! Igår var en fantastisk kväll. Martin ordnade en överraskiningsfest för Clara som blev chockad, glad och mycket förtjust. Det bjöds på goda drinkar och 90- talsmusik. Ingen utgång, bara mysigt sällskap. Vandrade hem pigg och dyngsur. Skulle ha kunnat gå runt hela natten tills gryning men läste istället ut min fjantiga roman och sov alltför länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback