I do as I please

Vad säger vi? Vad säger ni? Det var bra, väldigt bra. hela kvällen igår, mycket bra. Skratt, gungor och musik. Musik och gitarrer. Det mina vänner, skulle kunna vara det mitt liv enbart behöver bestå utav. Känner mgi tacksam idag. För allt. För alla. Min egen vilja bestämmer och den känns stark. Jag gör vad jag vill, med er alla. Sitter uppklädd och ska fira min lill- kusin Linn. Linn som blir stor, 18 år gammal. Hon fyller på min dag, den 17: e juni men firas dubbelt. Ska bli kul, vad kvällen kommer att bestå av kan jag inte berätta. Det är en hemlighet. Jag har många hemligheter. Det har ni väl också? På med klackarna så kör vi.




Kommentarer
Postat av: Justanotherfairytale

Hej, måste bara säga att du har snygg design.

Håller med om att förvirring är det sanna jaget.

Postat av: Lina

Tack så mycket, det glädjer mig :)

2009-06-15 @ 20:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback