Jag är fylld!

Hah! Vad händer? Jag fyller år, på minuten! Jävlar vad jag fyller år. Vet ni? Vet ni att jag älskade att fylla år? Åhh så jag älskar det. För något år sedan försvann det men nu är det tillbaka. Detta år har det kommit tillbaka. Känslan jag alltid får; Lycka, pirr i magen och hopp i fötterna. Ni vet, sådär så att man inte kan sitta still. Jag nynnar i mörker på en bra låt och känner mig som världens lyckligaste! Jag gjorde en bra sak idag, en sak jag borde ha gjort för längesen. Det blir nog bra det här tillslut. Jag blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Terron

Grattis min älskade.. :)

2009-06-17 @ 01:01:12
Postat av: Bent o Marie

Grattis på födelsedagen Gör ingenting som inte vi skulle ha gjort



Bent o Marie

2009-06-17 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback