Jag har funnit en vän i en fågelunge

Okej. jag smygbloggar. Men bara för att jag älskar livet just nu. Jag har varit på en klippa långt ute i skärgården, nej. Ett berg. Ett berg med mossa, fågelungar och underbar utsikt. Så underbar att jag kommer att minnas detta tillfälle tills jag dör. Så fint. Så fint var det. Jag har åkt båt, kollat på enorma segelbåtar, trampat varma klippor med tår och avskaft nagellack, druckit rosé ur små plastglas utan fot och lyssnat på Moneybrother i för små högtalare. Jag har matat måsungar med bröd, grillat hönökaka och korv, gjort kullebryttor på en klippavsats, lyssnat på teater, snackat sktt med den enda jag verkligen älskar och klappat en fågelunge på halsen. En mycket dunig, underbar lojal fågelunge. Jag trotsade viljan att gå ut och gick hem och åt majs ur för gula muggar. Med för mycket smör och för mycket oboy. Förlåt, jag var tungen att blogga, jag är glad och fräknig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback