Just nu?

Ångest. Det visas varma, vackar sommarbilder på SVT och jag får ångest. Det är kallt, jag ska fylla år och jävlar. Det är kallt. Midsommar ska regna bort. Med mig. Den får regna bort med mig. Har seriösa humörsvängningar just nu. Varit uppåt och mycket glad hela dagen trots absolut inget att göra alls. Har kollat på en underbar dokumentär om Moulin Rouge. Fantastiska små filmer från det glada 20- talet, champagne och lyx. Åhh. Ja och sen då? Sen blev jag bara jävligt arg på allt. På alla. Skulle jag vara liten skulle jag ha stampat med fötterna, satt armarna i kors och smyga ihop på mitt gömställe. Åt helvete med det och fram med de riktiga känslorna som verkligen inte vill titta ut. Fan, fan fan. Så glad men så jävla nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback