Kasta för fan inte öl i mitt hår

Tillslut fick tillochmed jag panik av alla studentflak, lycka i all ära men jävlar vad ni ska väsnas och kasta och ha er. Skäms. Skulle ta en välbehövlig rast då jag plötsligt fick en jävla ölburk i huvudet. Jag fortsatte gå och försökte tänka "olyckshändelse, hoppsan, en gång i livet, bla bla bla". När andra burken kom farandes och någon skrek "vill knulla dig" efter mig tvingade jag mig själv att stanna på marken och inte rusa efter som en galen liten dvärg och dra alla i håret, punktera däcken, kicksparka alla män och förstöra livet för alltid för den som kastade öl på mig. Altenativt sätta eld på flaket och göra alla invalida för gott. Nej. Jag andades, tuggade mitt  tuggummi och tänkte på de lyckliga dagarna. Åt helvete med er. Tacka vet jag lördagar. För övrigt sålde jag fantatsiskt idag. En mycket bra dag trots öl i håret och brist på sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback