Töntig och glad

Kolla. Jag är glad. Inte bara lite glad utan riktigt glad! En mycket bra dag, kanske en alltför bra dag! Goda nyheter, äntligen kommer goda nyheter. Nyheter som gör mig mycket nöjd. En bra dag på jobbet; har charmat brallorna av dom och tjänat oförskämt mycket pengar. Mina pengar. Fick träffa tösen Elin och jobba med henne, Elin är bra. Har skapat mig själv ett par mycket fina byxor. Vad har jag mer gjort? Jag har promenerat på stan med min vackra vän Therese. Vi har planerat och pratat. Också letat gåva till en speciell vän. Jag har saker att se fram emot, och bra dagar bakom mig. Kalas, vänner,, grill, presenter, terasser. Sol. Och solen. Jag är sådär töntigt glad. Jag vill för evigt vara töntig och glad.


Inget mer med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback