Åhh, att vara så arg på så små saker

Fan vad jag avskyr teknik. Min dator har bråkat med mig hela dagen, inga designprogram vill köras och min mail är ur funktion. Den vill inte leka när jag vill. Allt hakar upp sig, plus att jag har fått någon skum vridning i nacken vilket gör att jag ser ut som en handikappad jävel med stel nacke. Den vill bara ligga i ett visst läge, typ neråt, vilket ser för taskigt ut. Natten var hemsk också, varm och pigg låg jag och tänkte på allt och inget. Kom jag fram till något? Nej. Känner att jag behöver kärlek idag, kramar och snälla pratstunder. Eller så sätter jag på en våldsam film och får utlopp på det viset istället.. Först ska jag bli prickig! Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback