Bli bättre..

Uuh.. Sorry. Är totalt slut, inga bilder, inget alls. Hann pyssla ihop ett nytt armband och sy klart halva kragen i varje fall. Effektivt.. Och nu måste jag totalt söva ner mig själv, jag blir överlycklig av att känna mig riktigt trött. Måste vara ki- balansen, som för övrigt bara fick mig att skratta åt alla palm/ hund/ ruggknåd/ barnet och solövningar. Jag längtar tilkl imorgon; ska fota klart och leka med Elin och Chloe. Vi ska slå oss ner på första bästa uteservering och prata skit omk livet som vi alltid gör. Elin som för övrigt har fixat en grym fotograf som ska plåta min kollektion! Fantastiskt! Det gör mig glad men samtidigt lite lite orolig. Jag är inte bra på att släppa tyglarna, men jag ska bli bättre. Någon sa: "Bli bättre." Jag ska göra mitt bästa. Jag är på god väg, det tycker jag.  

Jag tänker på frukost, älskar att äta frukost. Och nu är jag hungrig, så hungig att jag vara vill sova för att kunna vakna och njuta av frukosten. Äter jag något nu försvinner den där magiska känslan imorgon och frukosten blir mindre ljuvlig. Jag gillar ljuvlighet och magiska tillfällen. Inte haft något på ett tag.. Det kommer. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback