Breakfast lover

Kaffet är slut, kaffet tog slut. Åt helvete med kaffet. Te kanske, lite ljummet te.. Sitter och väntar på att klockan ska bli halv tre och jag ska få svettas med andra tjockisar. Känner mig bitsk idag, skulle kunna smälla på en sekund om någon sa ett ord fel. Men glad, glad och bitsk. Jag borde sluta försöka analysera mitt humör och bara leva som ni. Gör ni det? Eller undrar ni lika mycket som jag varför man är på ett visst sätt, varför man reagerar på ettt visst sätt och dras till vissa människor? Äee, så djupt det låter va. Jag undrar bara vad som formar en och vad man kan göra bättre. Är trött på att folk uppfattar mig på ett vis som fan i mig inte stämmer. Men är de så korkade att de tror på den påhittade lögnen så får dom göra det, stackars själar. Riktiga vänner stannar kvar och utvärderar, väntar och analyserar. Svårt det där. Vet å andra sidan är jag kan vara rätt rakt på sak, många ogillar det, såklart. Elin gillade det. Till henne sa jag: "Hej, Lina. Jag hatar skåningar." Sen gick jag. Elin är ett undantag som jag gillar.

Kommentarer
Postat av: elin

naw. du är ett undantag jag gillar också. i vanliga fall hade det varit ett "fuck off" som blev min reaktion. Men inte dena gång, denna gång var det ett "hm, intressting." haha

2009-03-23 @ 13:21:00
Postat av: Lina

Haha knäppa lilla skåning! Snart ska vi leka!

2009-03-23 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback