Byt ut mig

Uhh.. Jag tänker för mycket, jag skulle vilja vara någon annan ibland. En sån där bekymmerslös person. Jag bryr mig för mycket, jag tycker synd om folk för ofta, jag har dåligt samvete för ofta, sen är jag tydligen otrevlig också, Lite småsköna egenskaper sådär. Elin har nog rätt; matar man känslan så växer den men om man inte matar den försvinner den sakteligen. Jag tror på det, jag ska döda den där känslan, svälta ihjäl den tills den blir obefintlig. Det ska jag göra idag.

Jag vet inte vad jag vill idag. Jag vill allt och ingenting. Funderar på att ta en liten kurs någonstans, modeteckning eller fotografi kanske. Eller så försöker jag söka in på någon högskola. Jag gillar ju att studera men jag vill så mycket att jag inte kan välja. Borås Textilhögskola skulle vara drömmen. Kanske nästa år.

Kommentarer
Postat av: Terron

Borås?

2009-03-07 @ 20:55:29
Postat av: Lina

Borååååååååås! Här kommer jag ;)

2009-03-07 @ 21:16:02
Postat av: Terron

Njaa!!

2009-03-09 @ 21:45:13
Postat av: Lina

Jo, innom en snar framtid ska jag klippa fingret av mig i Borås.

2009-03-10 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback