Check it out

Hej älsklingar. Jag är glad, mycket glad. Upprymd och skiter fullständigt fan i att det snöar. Har promenerat med mor och kollat second- hand igen. Fann inga fynd, men det gör inte. Det snöar och är svinkallt men det gör inget. Jag är "mellan- jobb", men det gör inget. Mitt hår är smutsigt och ovårdat men just nu skiter jag i det, jag har varit singel i två år. Skiter jag i det? Ja. Yoga kanske är bra ändå? Som dagisvila för vuxna. Gick på ett pass vid tretiden, det var fruktansvärt kallt men avslappnande. Ja. Ikväll finner ni mig på Ace+ Fight Club, Allhuset. Jag ska fira av Therese och hennes framgångar i plugget, det kommer att bli en fantastisk kväll!

Förresten, ni kan se min vackra nuna i Expressen Fredagsbilaga. Ni vet ju att jag gillar det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback