Cykeldöden

Jag har halvt cyklat ihjäl mig. Plussa på träningen så kan ni ana hur jag mår.. Suveränt mår jag faktiskt. Smått handikappad men glad som en som smitit från döden.. Typ. Han jagar inte särskilt bra den där. Jag cyklade och tog en ensamfika, fick lite gjort men har mycket kvar. Kom på en helt ny idé också som jag sjävklart var tvungen att ta mig an.. Får se om jag faller för den helt eller behåller den gamla. Terron trippade förbi också, vi snackkade skit om folk och bara satt. Riktigt mysigt. Annars avskyr jag att fika, värdelös sysselsättning. Kaffe kan jag göra hemma, godare också för den delen. Skriver mer sen, måste sätta på radion och känna skammen av min egen röst. Puss.


Kommentarer
Postat av: Limhamns-finest

snyft snyft

2009-03-30 @ 20:42:44
Postat av: Lina

Hmm.. "Snyft snyft?" Jo tack.

2009-03-31 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback