Dagens sanning

Ibland (läs ofta) hamnar jag och Terron i något slags dödskoma och får cravings efter att spela döda. Vi kan sitta mitt emot varandra; först kör jag min bästa dödspose, T fotograferar. Sen kör Terron hennes bästa leka- död- pose och så fotar jag. Sen slipar jag till min och blandar kanske in ett föremål att leka död med, så fotar Terron. Sen gör hon samma sak och så fortsätter det ett tag beroende på hur slipade vi är. Sedan klappar Terron mig på huvudet och säger "duktig" och jag berömmer hennes döda ögon. Efter det går vi oftast ut och beter oss normalt. Saker man gör i smyg.. Bilderna? Gömda, mycket väl gömda. Men dessa kan jag bjuda på. 

 
    
 
  

Kommentarer
Postat av: Terron

Hahahah!

Det är DÖDEN!!!

2009-03-05 @ 19:48:09
Postat av: Lina

Klart det är Döden. Döden och jag hänger ju, rätt ofta.

2009-03-06 @ 01:18:28
Postat av: Jessica

Ni är ju inte normala, men lite roliga att titta på :)

2009-03-07 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback