Dagsplan

Jag är sämst på planer, jag bryter dessa till höger och vänster och försöker smita undan. Men några ramar måste jag ha för att känna att jag är duktig. Jag vill vara duktig, varit dålig på det på sistone. Dock sätter jag upp saker att göra varenda dag, det är ofta småsaker och nu mycket kollektionspill. Men det är något, annars skulle jag bli vansinnig. Idag ska jag göra klart den nya delen av plaggkartan, fixa mönster till ett nytt plagg eftersom hundjäveln tycker om att bädda på mina mönsterpapper. Idiot. Jag ska dricka massa kaffe, skriva, börja på ett bildspel och mixa ihop musik till detta och fixa nytt träningskort. 3 veckor sen nu, sjukdomen har lämnat mig och nu kör jag igen!

Och ni jobbar.. Jobb jobb jobb. Utanförskapet är påtagligt!

Kommentarer
Postat av: Emily

Vad lustigt, jag har precis skrivit om att jag är besatt av att planera och följa mina planer. Om någonting måste ändras får jag panik.



Hoppas du får en bra dag.

Postat av: Sofie

Du är inte ensam på att vara dålig på att hålla planer :)

2009-03-02 @ 12:07:25
URL: http://sofieekberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Emily: Jaså? Tror att det är förbannat vanligt faktiskt, och utan planer blir allt rätt trist..

2009-03-02 @ 12:49:44
Postat av: Lina

Sofie: Återigen, nog vanligt det med. Men utan rutiner faller ju allt samman känns det som, så det är både på gott och ont!

2009-03-02 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback