Drömmarna..

Vädret, det där vädret! Happy happy. Alla dessa drömmar, jag drömmer som aldrig förr. Inatt drömde jag och en man, en man som dök med mig på hans axlar och sen drunknade jag. Jag överlevde till slut. Jag drömdde om min gamla dagisfröken  Anette, om skogar, om en gammal klasskamrat. Drömmar om mördare, knviar och knark i en skog vid en pump. Och klumpiga kängor som fastnar i lera. Ja, ni hajjar. Idag ska jag fota plaggen som är klara, måste bara hitta rätt ljus då min kamera inte är särskilt advance. Tacka vet jag Elin som lånar ut hennes till plåtningen, tack! Efter det ska jag gå och låna nya böcker och köra ett ki- balans pass vid 17. Ska försöka få lite saker gjorda också, kanske tar en ensamfika igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback