En ny lär- dag

Yo. Igår var en mycket bra kväll, en skön kväll. Elin säger alltid som det är; vill hon inte ge järnet så säger hon det och så gör vi inte det. Det gillar jag; ärlighet. Jag köpte en liten dryck och kände mig mycket duktig när jag kom hem spiknykter vid halv två. Det var för mycket folk överallt igår, blir vansinnig på storstaden ibland. Folk klättrar runt på svampen, fylleraggar på tunnelbanan, blir påkörda, stjäler min hatt, sneglar obehagligt och bråkar med varandra. Det är å andra sidan stan, men ibland känder jag mig bara kraftlös och trött på det hela. Och idag mina vänner ska jag ner till skiten, igen. Kolla på ny jacka med Terron och sen leka med Chloe den jäveln. Elin kanske tvingas med också.. Frukost och kaffe, later!






Illustrationer 081220

Kommentarer
Postat av: veronica dudas

Svar Lina: ja det är ingen fara! Tack så jättemycket!



Ja det vore jättekul, det är bara att fråga om du undrar någonting. Men det är ju som sagt ett par veckor kvar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback