Gråskala

Är det inte så? Fy. Det gör inget, är på samma fantastiska humör som igår! Det var riktigt svängigt igår, kan inte definera klubben riktigt men jag älskade den. Sista bandet som körde var otroligt sköna, sådan sammanhållning och riktigt bra livespelning, The Jesus Strormtrooper. Skön svensk pop/ rock/ electro kördes senare på dansgolvet och jag svängde loss och imiterade alla de sköna kommunistbrudarna med väskor på sniskan, platta skor med snörning, svarta kläder, page och dansmoves med knäppta fingrar mot golvet. De borde få ryggskott tycker jag.. Terron var kalasglad och jag kom i säng rätt tidigt. Mår grymt idag; inte bakis, inte trött och ingen ångest. Ingen ångest?! Åhh så skönt. Nu ska jag ordna till mig och bege mig ut på en promenad!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback