Idag skjuter jag

Kaffechock. Den återkommande kaffechocken. Jag skakar, blir snurrig, kreativ men kan inte producera ett skit. Haha. Vad värdelöst, borde det inte växa bort någon gång? Å andra sidan gillar jag det, det gör jag.. Ligger i soffan och stirrar upp i taket, jag vet att det är mycket jag borde få gjort, men jag skjuter på det. Jag kan skjuta på det, åtminstone till klockan tre då mittt pass börjar. Innan ska jag fixa med ramar, inhandla tyg och garn, fixa mitt halsband och rita upp ett nytt mönster. Sen ska jag häfta sönder ett plagg. Ni får se senare.. Nu ska jag återgå till min kaffekoma, min.. mitt? Äe.

Kommentarer
Postat av: Ellengirl

kaffe är mums och går direkt upp till hjärnan!

Postat av: Randys

Usch vad jobbigt att vara kaffeberoende!

2009-03-19 @ 12:12:50
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: Lina

Nej, kaffe är fantastiskt. Ska man vara beroende ska det fasen vara kaffe ;)

2009-03-19 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback