Jadi jadi, yoga..

Yogan ja.. Den var spännande. Men jag hade otroliga svårigheter att fokusera; jag tänkte på allt ifrån shopping, sex till djupa tankar om livet. Man ska slappan av och fokusera, vet inte okm jag någonsin kommer att lyckas med det. Andningen, den var förbannat svår, hyperventlierade till slut och trodde att jag skulle trilla av pin i position "palmen".. Jag lverlevde och blev en smula lugnare, ska ge det en chans till. Jag tror hela idén med yogan är viktig, den är sund. Men man måste få lov att hitta sitt egna sätt att finna lugn på. Vissa finner det genom shopping (jodå), andra genom film/ musik eller långpromenader. Jag hittar lugn när jag skissar, vid havet och med hjälp av musik.

Snart talar jag i P3, glöm inte att lyssna. Jag skriver ut när inom kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback