Jag älskar helger, då lever jag utan regler

Min dag har varit extremt icke- givande. Seg, snabb för att sedan bli seg och ta slut alldeles för tidigt. Men sådana dagar ska man också behöva genomlida, herregud jag kan komma på massa roliga bra saker som har hänt också. Typ som att jag svullade i mig en chipspåse alldeles ensam för att sedan toppa med choklad. Och jävlar vad gott det var. Tog en promenad ut också, hela vägen till Birkahallen, och det var vår i luften, kände ni det? Det var grusigt, ljummet och ljust. Om två veckor så kan man slänga sig ner på en uteservering också ja.. Det gillar jag, där ska jag sitta och njuta. Att verkligen njuta, gör ni det?

Ska lyssnar klart på min underbara playlist; gammal rock, gammal gubbrock och gammal soulmusik. Just nu Neil Young- Like a hurricane. Den är fantastiskt bra, gitarrsolot i mitten och slutet ger mig rysningar. Efter det sömn! Det häner något spännande imorgon, berättar mer sen. Det kan vara något bra, jag ska som alltid se till att charma brallorna av dom. Puss på er och godnatt.



Kommentarer
Postat av: Chriz

Nej manliga bloggare är väl lite av en bristvara antar jag , det är mycket tjejer , mycket unga tjejer framförallt.



En jäääääääkla massa "dagens outfit" hit och dit med andra ord

Postat av: Lina

Haha, du får helt enkelt konkurra ut dom jävlarna ;) Räknar in mig där också..

2009-03-18 @ 11:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback