Jag behöver en underbar modell!

Som ni vet håller jag på med min andra kollektion "Dice Me/ Dark Me", det går framåt och jag planerar att kollektionen blir klar i slutet av April.. Om det går väl. I slutet kommer jag styla och fotografera allt.. Men! Modell ja.. I need one! Det kommer att bli utomhus, det kommer att vara kallt och bilderna kommer att läggas upp på diverse sajter och i min portfolio för framtida jobb. Jag söker någon som inte nödvändightvis måste vara superlång, men gärna slank (strl 34 är plaggen sydda efter), gärna längre hår och ett uttrycksfullt ansikte! Så, hojta till om ni känner er träffade eller känner någon som skulle kunna passa! Maila mig på: [email protected], jag skulle bli överlycklig om någon därute vågade ställa upp.. Att modella min egen design är inte riktigt min grej. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback