Jag skäms och är äcklad

Man ska inte vara arg Men om någon verkligen har gjort en riktigt bedrövlig sak måste man väl ändå få vilja hämnas. Det är inte min huvudvärk, men jag vill verkligen hänga ut en viss person här; kanske till och med två. En stor feg man och hans medhjälpare, en snedvriden förlorad tjej. "Släpp- och- gå- vidare" fungerar inte här, inte när någon har betett sig så pass illa att man att allt man tidigare har hört/ läst känns milt i jämförelse. Inte när någon har dragit gud vet hur många lögner till hans vänner och inte när någon helt plötsligt leker offer. Allt detta gör mig riktigt äcklad, äcklad över att leva i samma värld, i samma land som dessa människor. Jag förstår på rikigt inte hur man kan leva med sig själv, hur man kan låtsas som ingenting och hur man överhuvudtaget inte bara hoppar framför ett spår och gör det alla önskade att du hade gjort för längesedan. Det här är berättigad vrede, som egentligen inte tillhör mig. Snart ses vi, snart ska vi nog alla ses och reda ut det här, att vara anonym går inte i lilla Vasastan.. Så, förlåt till er känsliga och dra åt helvete med dig och dig.

Kommentarer
Postat av: Qarro

Undrar verkligen vad det här kan handla om??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback