Jag vill alltid dra

Woho! Nu kör vi! Jag är kaffehög och vill flytta. Flytta till en annan stad, bara just idag. Tänk er; strosa runt på ett helt nytt torg, gå i helt nya butiker, höra en helt annan dialekt och sitta på en helt ny uteservering. Ja, ni hajjar.. Ni som känner mig väl vet att jag tröttnar, jag hatar att tröttna men kan inget göra. Det bara blir så, tristessen sätter in och jag vill dra. Det är inte så jobbigt, det stör mig bara.. Och andra. Så! Nu ska jag trava runt Karlberg och hoppa in på favvis second- hand butiken på Kungsholmen och få bort envisa tankar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Känner igen mig i det där.. Haha.

Fin blogg!

Postat av: Lina

Skönt att inte vara ensam om det!



Tackar!

2009-03-21 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback