Krigare, flickdjävul och flås

Ni vet inte, vad vet ni? Nej ni vet inte att jag och Terron ska döda Vintern, för gott den här gången. Det är det enda viktiga just nu. Vi har en givande diskussion angående tillvägagångssätt, vapen, krigarnamn och mantlar. Dö ska han göra. Förutom att diskutera krigare så försöker jag rita, med kritor. Det går åt fan och jag har lagt ner det. Vad finns det att rita? Jag påbörjade en flicka med horn som sedan förvandlades till en djävul. Yogan hjälpte mig inte. Ska titta på Farväl Falkenberg nu, en fantastiskt film som jag verkligen älskar. Så äkta och fin, ja, fin faktiskt. Det känns bra att sitta inne, kanske till och med bättre än ett flåsande i nacken, hög musik, rök i lungorna, fylla och ångest över nummerbyten dagen efter. Flåset kan jag leva med men resten pausar jag gärna ifrån. Jag tror det är godnatt nu, ska tvångsprata med första bästa man jag hittar..

Kommentarer
Postat av: Terron

Sitter här med kaffekoppen i handen, klockan är strax efter nio. Tänker på din blogg och fantiserar om exakt ett sånt här blogginlägg.

Just därför är det ju så fantastiskt att att jag faktiskt fick läsa det.

Men betyder det att du har blivit förutsägbar eller är det bara så att jag känner dig väldigt bra? Det sistnämnda va?

2009-03-26 @ 09:06:03
Postat av: Lina

Cozy! Jag tror på det sistnämna, att jag blir förutsägbar?! Pyttsan..

2009-03-26 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback