Ljusa ljusa dagar

Det känns så skönt, så jävla befriande att bli av med saker som har legat och tyngt en under en längre tid. Visst, en småsak för andra men för mig känns det fantastiskt. Att agera, att göra något man har tänkt på ett bra tag och vara nöjd. En viss förvirring råder i vad jag sysslar med men så får  jag mina ljusa ögonblick där allt bara uppenbarar sig för mig, där jag förstår vart det är jag vill komma. Sen om andra har svårt att förstå sig på det så får jag försöka visa och förklara så gott jag kan. Men ibland förstår man bara själv vad man har designat, skrivit eller gjort. Konsten är att förmedla den känslan till andra och få den att uppfattas rätt. Jag ska försöka med det för nu går min hjärna på högvarv, idag just idag känns allt fruktansvärt rätt. Toppar och dalar, toppar och dalar..

Imorgon om jag hinner ska ni få se en del i min resa mot slutet, ja alltså en del i designen. En förklaring. En förklaring som bara förvirrar ännu mer.. Förstår ni er på den tänker jag fria till er. Någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback