Lycka lycka lycka

Vilken underbar toppendag. Från början till nu. Fantastisk. Och det blir bara bättre! Alla har varit läskigt trevliga hela dagen, glada, hjälpsamma och vackra. Jag fick tag i det sista paret av mina skor, hittade en underbar randig tröja och fick leka med min fantastiska vän! Kvällen ska avnjutas med vin, Chloe och Elin. Mina vapendragare. Båda ska arbeta imorgon så jag byter nog gäng efter halva kvällen och leker med Terron och hennes söta vänner. Jag har en väldigt god nyhet, en början på en god nyhet i varje fall. Jag och mina goda nyheter? Yes, jag och mina goda nyheter. Nu ska jag, jag vet inte. Sy något kanske. Nej, jag ska profilera Stromb. ack. Det ska jag. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback