Män, avklädda män

Jag drömmer om män, varje natt. En ny man varje natt. Mycket lustigt.. Jag kanske har en brist? De vackra männen i Vasastan har krypit tillbaka till hålet igen, de bara försvann hela bunten. Jag vet inte vad jag tycker om det, det känns trist. Men snart kommer sommaren, ja jag är optimist idag, och då kryllar det av vackra välklädda män med chinos, uppkavlade kavajer, raybans och solblekt skägg. Ja, ni hör ju, jag har nog någon form av brist.

Något mycket vackert på dessa män är deras handleder, avsmalnande handleder.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, fast bara om de leder till en hand som inte har avbitna naglar. Vidrigt på tjejer men ännu värre på män rysr men idag är det sol!

Postat av: Lina

Haha ja det har du faktiskt rätt i, riktigt läskigt det där! Sol? Vart är det sol? Är är det gråmulet med regn..

2009-03-17 @ 09:51:31
Postat av: Carro

Oj då, ja det låter verkligen som du har birst måste jag säga, haha :) men det verkar ju ändå vara ganska härliga drömmar ;)

2009-03-18 @ 17:38:56
URL: http://ellerhuraa.blogg.se/
Postat av: Lina

Carro Jag tror stenhårt på bristen, i väntan på att männen ska krypa fram igen med det där solblekta skägget får jag nöja mig med.. ja, drömmar. Faboulous!

2009-03-18 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback