Min dag är full

Hej vackra människor, nu är det kväller. Och om jag gillar kvällar. Idag har jag hunnit med mycket, sådant känns alltid bra. Träffade en reporter från p3 vid 10- tiden, fikade och spelade in min historia. Fick lite kalla fötter igår natt och tänkte faktiskt dra mig ur, men nej, här ska sanningen fram. Usch, nej, jag vet inte. Jag vill veta allt, slippa den meningen: Jag vet inte. Jag skiter i dig nu. Men! Det gick bra, jag tror (återigen) att det gick bra. Det kommer att sändas inom två veckor, återkommer med bättre info. Kikade in på lite second- hand butiker i Vasastan också, hittade en hel del vackert som jag betalade en skamligt liten peng för. Efter det tog jag mig ut till Djurgården och promenerade en bit med Chloe och Elin. Chloe var arg (med all rätt) och Elin visade en bild på ett spöke. På riktigt; ett spöke. Inte nog med det; jag tränade också. Stuffade runt som en tjock gris, faktiskt, jag var liksom väldigt tung idag, tung på fötterna. Efter det fortsatte jag med min förbannade virkning, det var mysigt tills garnet tog slut. Då får man köpa nytt garn.

Nej men seriöst, det här funkar inte. Jag är egentligen skitförbannad, helt åt helvete pissarg. Tänkte skona er med mina humörsvängningar hit och dit och skriva ett normalt inlägg om min dag men det enda jag tänker på är hur satans arg jag är. Jag vill tugga i mig datorn, döda mina vänner, kasta en tegelsten i en viss persons huvud som egentligen inte har något med detta att göra, riva sönder kläder, elda upp en gamling och strypa inte bara en fisk, ett HELT hav med fisk vill jag strypa. Nu blir jag väl anmäld också.. Fan, fan, fan, fan, fan. Bara just nu, just i detta nu är jag arg. Det går över. Känns redan bättre, man ska visualisera döden framför sig, då lugnar man sig något. Åt helvete. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback