Min hand ser ut som ett.. multiverktyg

Fy, jag tittar på döda barn, det är för jävligt. Ska stänga av skiten, inte alls så upplyftande innan sängen. Imorgon är det fredag, det gillar ni ju! Visst gör ni det? Jag gillar lördagar mer, och jag bävar inför morgondagens pass med militärmannen. Har äntligen gjort klart halsbandet, allt virkande kommer orsaka mig en alltför tidig död känns det som, allt är stelt, jag menar allt. Skulle någon peta på mig eller kanske elchocka mig så skulle min kropp stå fast i samma förbarmade position. Ålderdomen är min idag. Åter till ämnet; det/ den blev mycket bra. Det tog tid men blev bra. Skulle önskat ha det i helsvart, passar bättre in med kollektionen men min stylistvän får ordna det där vid plåtningen. Imorgon ska ni hålla utkik.. Jag säger godnatt och undrar om man någon gång i livet är 100 % lycklig, inte bara för en timme utan för en lång lång tid. Tror ni det?


Kommentarer
Postat av: coalan

Jag skulle tro att det är mycket möjligt... =)

2009-03-20 @ 08:55:37
Postat av: Qarro

Du! Jag beställer gärna ett sådant!

Postat av: Lina

Jag hoppas det är möjligt ;)

2009-03-21 @ 01:05:06
Postat av: Lina

Och Qarro; det kostar!

2009-03-21 @ 01:05:39
Postat av: Qarro

MEn jag skrev väl betsäller! Det betyder vad jag vet betalning!;) Den är skitläcker!

2009-03-22 @ 23:08:27
URL: http://justmeqarro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback