Mörker, bloggmaraton och Zeppelin

Kommer att köra bloggmaraton, kanske. Någon ensam själv därute undrar säkert vad jag gör exakt just nu. Och jag undrar vad du gör exakt just nu. Är du glad? Deppig kanske.. Har det hänt något? Saknar du någon.. Du kanske vill gå ut, men sitter hemma. Du kanske mår svinbra. Du är kanske uppe på en topp och är förbannat lycklig? Snart skall staden släckas ned också ja, jag kommer inte överleva ensam i mörker en helt timme. Får se om jag vågar toucha lampknappen eller inte.. Middagen blev exceptionellt bra: Stekt svamp och en gryta utan ris. Smådeppigt. Jag dansade i mig maten och lyssnade på Led Zeppelin.

Och just exakt nu ligger jag i en säng, inte min säng, den får vila. Jag undrar varför min skjorta luktar brasa, jag lyssnar på Rolling Stones- Angie, biter mig i läppen och snurrar på min högra fot. Det rasslar när jag skriver och golvet knakar. Jag är mätt och sötsugen. Jag känner mig lugn men upprymd, som att något kommer hända. Jag väntar på något, tror jag. Jag måste se ut som en jävla idiot, haha. Ni ser mig inte. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback