Musik i huvudet och ett liv att leva

Yeah, nu fungerar allt som det ska kära vänner! Klockan är snart halv åtta och det är ljust, ni vet att det är varmare tider på väg. Ohh, vad jag längtar.. Jag lagade finmiddag till mig själv och sitter och väntar på Wipeout, skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Jag är rastlös, enkom för mitt hemmasittande igår. Å andra sidan vet jag att det är hälsosamt, men särskilt skitkul är det inte. Det finns så mycket jag vill göra, saker att hinna med, människor att utforska och platser att se. Tiden är min vän så helt orolig är jag faktiskt inte. Jag ska inte stressa, bara leva i min takt till tonerna av musik. Jag hör ofta musik i huvudet, det spelas alltid något där. Ett jäkla spektakel är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback