No stress?

Massa massa att göra. Helt snurrig i huvudet! Vill ta bort min hjärna. Ett tag. Stressat igenom hela dagen och hann fixa typ hälften.. Har suttit och skissat ner nya idéer, försökt precisera hela min idé, cyklat, tränat, cyklat, fått sand i ögonen, näsa och mun, saknat, målat klädnypor, sytt en handske, slängt en handske, sytt en ny, hämtat ut min bok, läst min bok, handlat nytt material för smycken, kastat i mig mat, skissat och formulerat ett kontrakt. Puuuh! Ska fota imorgon istället, hinner inte, orkar inte. Nu ska jag sy klart en krage och knåpa ihop ett nytt armband. Jag vill egentligen dricka kaffe och vila hos någon. Men icke!



Min vanliga morgonstund i vardagsrummet. Mycket sol, mycket fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va anonym jag är!

2009-03-31 @ 22:38:34
Postat av: Lina

Absolut, så pass anonym som man kan bli..?

2009-03-31 @ 23:53:30
Postat av: Terron

Haha pinan du har aldrig varit såhär anonym, någonsin..

2009-04-02 @ 13:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback