Ordning och reda?

Kaos i mitt huvud. Mycket mycket kaos. Jag tog en dusch och försökte komma ihåg tre saker som jag skulle göra efter duschen. Jag stod högt och rabblade alla tre orden.. En sak kom jag ihåg, klippa naglarna. Hmm.. Jag skriver  ner allt jag måste komma ihåg; idéer, vänner jag ska träffa, ord, bra band, färger, vill- köpa- saker, inspiration, bra hemsidor, att- göra och allt sådant trams. Men kommer jag ihåg vart jag lägger alla jävla lappar, kvitton, kalendrar och post- its? Nej. Tankspridd. Ja. Nu har jag i varje fall skissat upp alla idéer på väggen, för länge sedan i och för sig, där sätter jag upp allt jag kan komma på, jag har skrivit ner allt i datorn, i kalendern  plus på papper OCH i mobilen. Och skissat i ett annat block utifall väggen skulle typ.. Rasa.. Sen har jag min fiffiga idébok i mobilen där jag skriver ner bra idéer, sist försvann dock hela mobilen och mina idéer med den. Så nu kör jag dubbelt; mobil och block. Ja, ni hör ju? Förvirringen är ständigt närvarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback