Puff the magic dragon

Förrädiska lilla liv, vad gör du egentligen? Va? Det känns som jag har knarkat, så mycket snurrar det. Hit och dit, bak och fram och in och ut. Och till råga på allt blev det vinter också?! Nästa vinter kommer inte jag att vara här, i livet jo, men inte här i vinterfittsverige.

Tvångsrapport också ja.. Träningen gick mycket väl, det var inte kul men jag blev trött. Jag gled bara omkull tre gånger i snöstormen på väg dit. Klänningen är väldigt klar, får visa upp den imorgon och modellsökandet pågår för fullt. Jag har hittat ett par stycken, men måste fundera runt lite ett tag! Imorgon ska jag och mor på utställning, som jag har längtat!

haha, vad värdelöst inlägg. Förlåt. Förlåt. Säger man förlåt tillräckligt mycket kanske det verkligen känns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback