Rent?

Sömnlös. Jag vill hyra någon för natten.. Sex, tänker ni små rackare.. Fel! Jag menar bara någon som kan roa en. Typ sjunga, spela små sånger, spela spel, göra kullerbyttor ahh ni vet. Som en mamma, på natten. En nattmamma. Nu kom Erik hem, han får bli min nattpappa inatt. Han pratar om kärlek, förhållanden och storartade bråk. Jag leker psykolog och försöker säga bra saker, jag är värdelös på det. Haha, så bloggar jag samtidigt.. Smidigt. Nu ska jag fokusera, sen sova sen fokusera om. Jag är glad. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ylva

Håller helt med, skulle inte tacka nej till någon som kunde roa mig på natten när man inte kan sova :P

Postat av: Chriz

Vad har vi här då? En väldigt stilren blogg med bra innehåll tror jag minsann, en fröjd för ögat unga dam! (har svårt att tro att du kan vara äldre än en gubbjäkel som jag)

2009-03-14 @ 03:09:52
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: veronica dudas

Snygg blogg! Jag söker modeller till fotograferingen av min klädlinje, intresserad?

2009-03-14 @ 10:31:29
URL: http://veronicadudas.blogg.se/
Postat av: Lina

Ylva: Borde införas "hyrmammor" på riktigt, tror definitivt att det skulle gå hem!

2009-03-14 @ 12:16:03
Postat av: Lina

Chriz: Tackar och bugar, alltid kul med positiv feedback!

2009-03-14 @ 12:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback