Skam den som ger sig!

Äee, fuck it. Jag tänker inte säga förlåt. Annars är jag duktig på det. Dåligt bloggande på grund av att jag har suttit fast i symaskinen, typ. Jag har fastnat, bråkat, skadat mig, haft sönder saker, slagit sönder saker och sytt på ett helt stycke av en klänning åt fel håll. Haha. Vilken sopa jag är idag. Mode kan dra åt helvete just i detta nu. Om ni tror att jag ska ge upp har ni fel; jag ska snällt gå tillbaka, klappa om min gröna maskin, putsa upp honom och börja om på nytt med min fantastiskt, äckligt, vidrigt glidiga klänning. Idag är jag svart i själen, och jag känner återigen ett behov av att strypa något. Kanske en liten fluga med en sytråd? Inte helt farligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback