Sleept tight little soldiers

Söta ni är. Vackra vänner behövs, obehagliga ovänner kan vi skippa. Ner i rännstenen med er. Jag kan inte sova, har inte försökt men jag vet. Kroppen är trött men hjärnan är speedad. Lyssnar på SideChild, en svenks kille som jag såg uppträda som förband åt The Magic Numbers. En fantastisk spelning. Lyssna. Hör ni blåsten förresten? Det stormar ute, lite småmysigt ändå, att ligga inne och känna sig helt trygg. Att ha ett hem. Jag ska försöka sova nu, bara lyssna lite lite till. Kommer förmodligen bli flera timmar men vad gör det egentligen? Jag vill ha mitt besked. Nu. Det stressar mig.





Vad tror ni? Kanske?

Kommentarer
Postat av: Terron

Känns bekant. ;)

2009-03-31 @ 18:38:49
Postat av: Lina

Klädnypor is the shit my dear! De är svarta nu..

2009-03-31 @ 23:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback