Tack Terron

I mitt hem orkar man inte resa sig upp för att konversera. Här rings det hej vilt från rum till rum, det skickas lappar och vi kör stenhårt på msn- kontakt. Det är lördag, man borde vara trött, men jag är mycket pigg. Och frusen, gick på stan i snöregnhaglet och köpte ny jacka, efter en bränd smärgås för sextio kronor. Värdelöst, hopplöst? Min söta vän Therese har hjälpt mig med musik, hon lyssnar den där. Hon lyssnar mycket bra, och jag maler på. Fy fan för mig ibland. Tänkte göra hela kollektionen ännu mer komplicerad genom att blanda in film, riktig rörlig film i den. Men jag ångrade mig rätt fort när mitt videoprogram ballade ur och jag slog sönder min hand på en sängkant.. Så, slutältat.

Kommentarer
Postat av: Terron

Ska dom inte gå?? Jag var ju heltaggad på det.

Du kan faktiskt också lyssna ibland. ;)

Pussinutt puss nutt.

2009-03-14 @ 18:14:44
Postat av: Lina

Den däär förbannade videoskiten.. Det kunde ha blitt grymt, menn jag vet inte vännen..

2009-03-14 @ 21:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback