Tick tack..

Haha. Jävlar vad jag väntar, och helvete vad jag skulle sluta svära.. Sa jag inte det nyss? Jo, jag sa det nyss. Sitter och väntar ut fröken Elin, hon är värd att vänta på. Jag gillar Elin. Lyssnar igenom absolut all musik jag har och inser att jag nog har en personlighetsstörning. Vad vet jag inte, jag vet bara att något är fel. Fel på ett bra sätt. Om man får säga så, ja, man får säga så. Bara att föra en konversation såhär i skriflig form känns ju rätt.. Skumt. Inte friskt. Ska friska upp minnet lite, läsa igenom gamla skrifter, skrifter från mig. Som jag har dumpat längts in i garderoben. Det är där man ska gömma skiten, det fungerar mycket väl för mig. Har ni tur blir det ett till inlägg innan jag beger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback