Totalt sansad

Befinner mig hemma i trygga sängen, satan vad skön den är. Ett under att jag ens kommer upp på morgonen.. Kvällen spenderades hemma hos fröken Therese med godis, chips och vin. Underbart att inte gå ut faktiskt. Har blivit en alltför dålig vana att gå ut både fredag och lördag. Känns mycket osunt och fel bara. Ena dagen är man suveränt glad och dagen efter infinner sig tomheten. Som efter nyår; vad händer nu då..? Planer? Nej, fy. Vill inte hålla på så, med den känslan. Jag ska döda den känslan, det är jag bra på! Funderar på att drömma om mord igen.. På något konstigt sätt får det mig att vakna med ett leende.. Nåja, Clara tycker att jag bloggar sent, det kanske jag gör. Men jag tänker på er. Ni fyllon som vill nattläsa mina blogginlägg. Jag vet exakt vilka ni är, och jävlar vad jag saknar dig. Nåja, ska sova nu! Tänk på att om det inte går bakåt så går det framåt, och går det inte uppför så går det nedför, står du stilla så går du inåt.. Puss.

Kommentarer
Postat av: Terron

Kunde nästan ha trott att det var rödvin i ditt glas efter det här inlägget. ;)

2009-03-21 @ 12:04:18
Postat av: Lina

Nattpoeten, Therese.. Bara det.

2009-03-21 @ 13:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback