Ugg..

Morning! Eftermiddag för er.. Natten var lång, vidrig och full med tankar. Vidrig i den bemärkelsen att jag inte kunde sova, svettades som ett as och hade hungerkänslor men orkade inte masa mig upp. Att gå upp för att äta? Nej. Jag var extremt kaffesugen också, det var det enda jag kunde tänka på. Så vid tio fick jag äntligen gå upp, jag vaknade av att kaffedoften sipprade in genom dörren. Mums. Nu ska jag trixa lite.. Kollektionen har tagit en annan vändning.. Hmm, men jag gillar den. Den skulle egentligen vara mycket mycket mörkare men svart tyg finns inte i mängder om det inte är dushesse och glansiga tyger. Men någonstans ändras ju allt också, saker passar inte in och andra saker måste helt enkelt få vara med. Några plagg får nog ryka med och andra måste sys upp.. Efter allt trixande ska jag leka med Elin, arbetsmyran. Hon är ledig idag! Later!



Kommentarer
Postat av: Terron

Jag kunde inte heller sova. Den här hungerkänslan besökte mig också. Den rackarn.

07.27 vaknade jag. 07.30 var det dags att gå upp. Kändes sådär kan jag säga.

2009-03-03 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback