You like, I like

Haha. Jag och Erik sitter spända och lyssnar på live polisradio.. Det händer inte så mycket, tyckte nog att Stockholm borde vara lite mer spännande? Elin och jag tog ett, ETT glas vin och drack det på två timmar.. Herregud vilken tid det tog, sedan kom 13 polisbilar i en sjuhelvetes fart på Birger Jarlsgatan och efter det kom Thomas och berättade vansinniga historier ocm stöld av grävmaskiner och båtar i skärgården. En bra tisdagskväll, hoppas ni också haft det fint, ja det gör jag verkligen. För när jag får saker gjorda blir jag glad, och när jag är glad får jag saker  gjorda och med sakerna gjorda blir jag frigjord och när jag är frigjord blir jag uppåt och när jag är uppåt bryr jag mig om er och när jag bryr mig om er gillar ni mig och när ni gillar mig så blir jag nöjd och när jag är nöjd fortsätter jag att bry mig om er och få saker gjorda och så fortsätter det sådär, som ett hamsterjhul. Jag är hamstern och ni gillar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback